Background Image
Previous Page  15 / 52 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 15 / 52 Next Page
Page Background

NOWOŚCI ASORTYMENTOWE

czas jazdy na mokrej nawierzchni, układ skutecznie

reaguje już przy pierwszym hamowaniu, zapewniając

takie samo działanie w każdych warunkach atmosfe-

rycznych.

4. Maksymalne tarcie nawet przy maksymal-

nych naprężeniach

W wysokiej temperaturze roboczej spalanie żywic

znajdujących się w materiale ciernym klocka powo-

duje wytwarzanie gazów, które mogą spowodować

zjawisko fadingu, zmniejszając współczynnik tarcia

między klockiem a tarczą. Otwory umożliwiają szyb-

kie wydalenie gazów i równie szybkie przywrócenie

optymalnych warunków hamowania.

5. Chłodzenie układu hamulcowego

Obecność otworów poprawia zdolność odprowadza-

nia ciepła z tarczy i klocka ze względu na większy

przepływ powietrza, zwiększając wydajność całego

układu hamulcowego.

W nowej gamie Brembo Xtra szczególną uwagę po-

święcono także pełnej zgodności z najbardziej ry-

gorystycznymi wymogami dotyczącymi trwałości

i wytrzymałości. Aby produkt końcowy był wydajny

i przede wszystkim bezpieczny, niezwykle ważny jest

etap projektowania, a następnie produkcji tarcz. Pod-

czas projektowania każdej tarczy, inżynierowie Brem-

bo opracowują liczbę, wymiar, kształt i rozmieszcze-

nie wszystkich otworów.

W celu zapewnienia maksymalnych osiągów w każ-

dych warunkach oraz spełnienia wszystkich wymo-

gów bezpieczeństwa i wytrzymałości, tarcze Brembo

Xtra przechodzą testy na hamowni podwoziowej

i na drodze.