Background Image
Previous Page  34 / 64 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 34 / 64 Next Page
Page Background

Dynamic Steering. Ten Aktywny Układ Kierowniczy

Volvo eliminuje wibracje i szarpnięcia kierownicy pod-

czas jazdy po nierównej nawierzchni. Łatwiejsze jest

także cofanie i precyzyjne manewrowanie – opór koła

kierownicy przy niskich prędkościach jest niższy na-

wet o 70 proc. Co więcej, koło kierownicy puszczo-

ne przez kierowcę samoczynnie powraca do pozycji

środkowej. Przy większych prędkościach samochód

pewnie utrzymuje kierunek nawet na złej drodze i przy

silnym bocznym wietrze. Technologia ta współpracuje

z układem hydraulicznego wspomagania połączonym

z elektronicznie sterowanym silnikiem elektrycznym,

który w sposób ciągły dostosowuje wspomaganie

i w razie potrzeby dostarcza dodatkowej siły.

WALKA NA TYTUŁY

Zaskakujące bywają też niektóre reklamy prasowe.

W 2006 r. w wielu europejskich czasopismach uka-

zały się reklamy BMW poświęcone konkurencyjnej

niemieckiej marce Audi: „Gratulacje dla Audi za zdo-

bycie tytułu Auta Roku 2006 w Republice Południo-

wej Afryki składa zwycięzca światowego plebiscytu

na Samochód Roku 2006”. Czyli BMW! Firma Audi

nie czekała długo z reklamą odwetową. Przygoto-

wano podobny w stylu komplement: „Gratulacje dla

BMW za zdobycie tytułu Samochodu Roku 2006

składa 6-krotny zwycięzca 24-godzinnego wyścigu

w Le Mans w latach 2000–2006. Podpisano: Audi.

W ten reklamowy „konflikt” niby przypadkiem wmie-

szała się też japońska firma Subaru. W jej reklamie

były podobne w stylu uprzejmości: „Wielkie brawa

dla Audi i BMW za wygrane w konkursach piękności,

składa zwycięzca międzynarodowego plebiscytu na

Najlepszy Silnik 2006 roku: Subaru.

Citroën C4 Transformer – podkreślenie wszechstronności

modelu C4, znakomity film reklamowy.

W 1986 r. Audi A6 z napędem

quattro wjechało na szczyt

skoczni narciarskiej. Tak

zaprezentowano zalety

napędu 4x4.

producenci aut, Newspress, Ampnet

34

TOP

TEMAT